Felhívás csatlakozásra!
2013. január 08. írta: A rokkant is ember

Felhívás csatlakozásra!

Mindenkinek, akit érint!

Egy olvasónk, K. József kérésére az alábbi felhívást tesszük közzé:

 Elindult az általam a Magyar Állammal szemben indított kárpótlási per a gyermekbénulásos járvány érintetettjeinek kárpótlására. A pertársaságba várok mindenkit, aki úgy érzi, hogy jól jön az elszenvedett fájdalmakra és igazságtalanul alacsony bérezésünk kipótlására! Várom jelentkezéseteket, adataitokkal a kncz.jozsef@gmail.com emailcímen.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://arokkantisember.blog.hu/api/trackback/id/tr835006753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Klari Nagy 2013.02.25. 20:54:17

Én igazából a nyugdíjas bérlet elvételén bosszankodom,50 száz.rokkant vagyok,ezt változtatták át rehab.ellátásra,ezért nem jár a ny.bérlet. Én tudom magamról,hogy ebben az életben már nem fogok tudni dolgozni,millió helyre írtam,kérdeztem -51 - éves - vagyok,most már bottal kell járnom,nem akarom felsorolni a többi betegségeimet, minden nap kezelésre kell járnom, most ha jön egy ellenőr, akkor hagyjam magam megbüntetni.,?s ezek után még mélyebbre süllyedjek a nyomorba, mert én a büntetést nem tudom kifizetni. Január óta lógok a járatokon,s csak abban bízom,hogy a botom látványára békén hagynak. Nos, hova fordulhatok utazási kedvezmény igénylésére, mert az Önkorm. nem segít.,de más sem.
süti beállítások módosítása