Adva van egy ember, akiről az bizonyosan elmondható, hogy megosztó személyiség volt életében, és vannak arra utaló jelek, hogy ez így marad tragikus halálát követően is.
Épp ezért tűnik kockázatos döntésnek, hogy a Salva Vita Alapítvány a több éve sikeresen működő „Segítő Vásár(lás)” projekt kizárólagos reklámarcának azt az Erőss Zsoltot tette meg, aki mellett hatan vesztették életüket. Azt az Erőss Zsoltot, akit a kormányközeli kommunikáció eddig is előszeretettel emlegetett, mint afféle „szuperrokkantat”, akihez képest a felülvizsgálatok miatt tiltakozó sokaság csupán tutyimutyi népség.
A Segítő Vásárlás ettől a kissé bizarr felvezetéstől eltekintve, hogy tudniillik egy halott rokkant invitálja a kíváncsi érdeklődőket a Vásárokra, nézzék meg, mit „tudnak” az élők, még lehet kimondottan sikeres, sőt kevesen kívánják őszintébben nálunk a sikert, de azt azért e sorok írója megjegyzi, hogy a Segítő Vásár(lás) eddigi három éves története során már itt is merültek fel nagyon hangzatos ígéretek, amelyekből mostanáig nem lett semmi, legyen elég arra utalni, hogy még 2011-ben a Vásáron hangzott el a bejelentés: „ A Magyar Posta öt százalékra fogja emelni a megváltozott munkaképességű dolgozók arányát ”
Azóta is emelik....
(és lenne is hová, hiszen a cégnél mintegy 34 ezer ember áll alkalmazásban, vagyis kb. 1700 (!) mmk-s dolgozóval tudnák teljesíteni a kvótát...)